Pólópokol

A blogot hárman írjuk, és mindannyian máshogy értelmezzük, és így mindannyian másról és másképp írunk benne. Ez a blog éppúgy nem szól semmiről, ahogy mindenről.

Szponzor

Utolsó kommentek

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • december17: @Erzsébet Czebe Tóth: Senki nem mondta, hogy növényeket sem lehet enni. De ha már itt tartunk, a h... (2017.03.11. 13:33) Lobotómia
  • december17: Azért a mai orvostudomány még mindig igen vicces történet. 200 év múlva - ha addig még nem irtjuk ... (2017.03.11. 13:31) Lobotómia
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • Albert György (törölt): buzi volt (2014.10.23. 15:15) Egy összetört zseni
  • Francekellregisztralni: Irjal meg sok ilyet! Megint bekonnyeztem rajta, pedig nem most olvastam eloszor:) (2013.05.23. 17:37) Szép az ami érdek nélkül tetszik? Nem.

közvilágítás, áramlopás

Pólópokol - David 2011.12.14. 12:13

Az már önmagában érdekes, hogy egy hete nincs közvilágítás az utcánkban, ami teliholdnál még csak romantikus, de felhős időben arra a vakos kiállításra emlékeztet, tudjátok. Mondjuk nem értem, hogy hogy nem szólt még senki az önkormányzatnak, hogy valamit kéne csinálni. Mondjuk nem értem, hogy például miért nem szóltam én, ha ennyire zavar? Mondjuk nem értem, hogy az önkormányzat miért nem tájékoztatja a lakókat, hogy ez meg ez van, dolgozunk az ügyön, türelmet kérünk. Mondjuk nem tudom, hogy miért is várom el, hogy bárki is foglalkozzon ilyesmivel egy lerohadásra rendeltetett ország egyik névtelen vidéki kistelepülésén.

Természetesen az utcai beszélgetésekben is téma a közvilágítás hiánya. Az egyik utcabeli néni arra panaszkodott, hogy amióta nem égnek az utcai lámpák, azóta nem megy a bojlere és ezért nincs melegvize. Szerintem nem is tudja, hogy eddig lopta az áramot.

Megnyugodtam, hogy azért az eddig abszolút nyerő stratégiának gondolt áramlopásnak is vannak hátulütői. Például most kénytelen a szegény ember gázon melegíteni a fürdéshez a vizet. A gáz meg egyre csak drágább.

Persze ha a gázt is lopja, akkor helyreáll a kozmikus rend.

Címkék: önkormányzat balkán áramkimaradás közvilágítás e on

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://polopokol.blog.hu/api/trackback/id/tr213462798

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Profi túlélőcsomag 2011.12.20. 09:07:18

   Kiszámíthatatlanság ellen Kalmopyrin helyett, Rambó-kés túlélő megoldások az üzletben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása