Pólópokol

A blogot hárman írjuk, és mindannyian máshogy értelmezzük, és így mindannyian másról és másképp írunk benne. Ez a blog éppúgy nem szól semmiről, ahogy mindenről.

Szponzor

Utolsó kommentek

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • december17: @Erzsébet Czebe Tóth: Senki nem mondta, hogy növényeket sem lehet enni. De ha már itt tartunk, a h... (2017.03.11. 13:33) Lobotómia
  • december17: Azért a mai orvostudomány még mindig igen vicces történet. 200 év múlva - ha addig még nem irtjuk ... (2017.03.11. 13:31) Lobotómia
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • Albert György (törölt): buzi volt (2014.10.23. 15:15) Egy összetört zseni
  • Francekellregisztralni: Irjal meg sok ilyet! Megint bekonnyeztem rajta, pedig nem most olvastam eloszor:) (2013.05.23. 17:37) Szép az ami érdek nélkül tetszik? Nem.

A divatbölcsek köve

Bandi - Pólópokol 2008.12.09. 07:44

Ismét találtam egy területet, melyen belül nácinak mondhatom magam.

Eleddig elvből undorodtam Coelhotól, Marqueztől. Mégpedig azért, mert lusta voltam bármit is elolvasni tőlük, és egyetlen forrásból jutottak el hozzám bekezdések a műveikből: internetes társkeresők felhasználóinak profilján.

Most rengeteg embert sértettem meg, de később kiderül, hogy valójában a kezükbe adtam egy fehér kesztyűt, és arcon csaptam vele magamat.

Ugyanis én ezen idézetek alapján ítéltem meg ezeket az embereket. És lássuk be, azt a nyálfolyamot, amely 2-3 ütős Coelho idézet nyomán fakad, azt bármelyik alien megirigyelhetné.

Bevallom, több mint egy éve van itthon egy Coelho könyvem, az Alkimista. Adták, hogy olvassam el. Lehet hogy kölcsön kaptam, és vissza kéne adni (amit nem szoktam, mert lopom a könyveket). Mostanáig olvasatlanul állt a polcon. És azon prózai oknál fogva, hogy elfogytak azok a könyvek itthon, amit még nem olvastam, lekaptam a polcról, hogy majd a buszon úgyis.

Kéremszépen, jó kis könyv ez. Kifejezetten is hogy de. És az idézetek is új perspektívába kerültek: a többi szöveg ellenpontozza őket, és kiderül, hogy valójában mi is a jelentésük.

Úgyhogy ezentúl szeretnék elnézést kérni azoktól a lányoktól, akiket eddig mélységesen lenéztem, mert efféle idézetekkel próbálják a gyanútlan, álló faszú pasik előtt felfedni, hogy mit rejt mimózalelkük.

Ígérem, ezentúl csakis az alapján fogom őket megítélni, hogy jó seggük van-e.

Címkék: fasz idézet segg coelho alkimista marquez

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://polopokol.blog.hu/api/trackback/id/tr38806778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fr 2008.12.09. 21:32:30

márquez-t és coelho-t nem lehet egy lapon említeni. előbbit olvasd inkább.

misc · http://misc.blog.hu 2008.12.09. 21:38:56

marquez és coelho szerintem teljesen eltérő módon pocsék.

géza 2008.12.10. 00:18:43

scumm,

milyen módon?

Pólópokol - David · http://polopokol.hu 2008.12.10. 20:18:21

Szerintem Márquez a legkevésbé sem pocsék, sőt a 100 év magány az kifejezett remekmű.

Kitsibogesz 2011.03.03. 23:32:30

Mindketten hogy örülnének,ha tudnák,hogy az idézeteik segítettek neked abban,hogy a megfelelő szögből ítéld meg a lányokat:D
süti beállítások módosítása