Pólópokol

A blogot hárman írjuk, és mindannyian máshogy értelmezzük, és így mindannyian másról és másképp írunk benne. Ez a blog éppúgy nem szól semmiről, ahogy mindenről.

Szponzor

Utolsó kommentek

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • december17: @Erzsébet Czebe Tóth: Senki nem mondta, hogy növényeket sem lehet enni. De ha már itt tartunk, a h... (2017.03.11. 13:33) Lobotómia
  • december17: Azért a mai orvostudomány még mindig igen vicces történet. 200 év múlva - ha addig még nem irtjuk ... (2017.03.11. 13:31) Lobotómia
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • Albert György (törölt): buzi volt (2014.10.23. 15:15) Egy összetört zseni
  • Francekellregisztralni: Irjal meg sok ilyet! Megint bekonnyeztem rajta, pedig nem most olvastam eloszor:) (2013.05.23. 17:37) Szép az ami érdek nélkül tetszik? Nem.

Don Pepe

Pólópokol - David 2008.12.11. 15:02

Na jó, ez most nagyon felbaszott. Itt ülök a Pólópokolban, tudjátok 1052 Budapest, Váci utca 12. Dolgozom, éhes vagyok, nem készültem magamnak elemózsiával, három napi hidegélelem, tisztasági csomag, mind hiányzik, elvégre nem málenkij robotra indultam, csak kisegíteni Szilvit, aki szabadnapos. Kordul egyet a gyomrom, mondom na jó, megadom magam öcskös, rendelek neked valamit az interhálóról, az információs szupersztrádáról. Serényen töltöm le az internetet, amikor is eljutok a Don Pepe oldalára. Van én nekem náluk már regisztrációm, csak nem szeretek tőlük rendelni eledelt, mert mindig a Váci ÚT-ra viszik ki a holmit, nem pedig ide a Váci utcába. Gyorsan meg is néztem az adataimat, hogy tutira de biztosan-e a Váci utca van beírva. Az bizony, nó para, még az is szerepel ott, hogy 1052, amiből egy általános iskolás gyerek már ki tudja következtetni, hogy az ötödik kerületről van szó. Leadom a rendelést, nyugodtan hátradőlök székemben, simogatom az egyre hangosabban korgó gyomromat, és közben az jut eszembe, hogy ezt innen már nem tudják elbaszni.
De.
És felhív a futár, hogy hol a kapucsengő, nem tud bejönni, ménem írtam rá a rendelésre, hogy van kapucsengő. Hámondom mer nincs, azé. de van. Mondom akkor az nem a Váci utca. És tényleg nem. Ördögöm van, a pacák a Váci úton van, egy másik kerületben. Több háztömbnyire az én rendületlenül korgó gyomromtól.
Aztán egy röpke órácska múlva végül befut a jóember, borravalót persze nem adok, fintorgást persze kapok. Mondjuk egyelőre én vagyok éhes, nem ő, úgyhogy ne fintorogjon.
Megnézem a számlát, és tényleg oda van nyomtatva, hogy XIII. Váci út 12. Ez kész őrület. Ezek szerintem kézzel bepötyögik, csak hogy kibasszanak velem is, meg a futárral is, mert ez magától nem tud megtörténni.
Mindegy. Legközelebb használni fogom a megjegyzés rovatot a rendeléskor, és a CAPS LOCK segítségével beleírom csupa nagybetűvel, hogy ÖTÖDIK KERÜLET VÁCI UTCA, NEM TIZENHARMADIK KERÜLET VÁCI ÚT!!!

Aztán persze lehet, hogy nem értem majd, hogy miért van bagolyköpet a magyaros pizzán.

Lehet, hogy inkább nem írok semmilyen megjegyzést.

Lehet, hogy jobb lesz, ha másik cégtől rendelek.

Címkék: don pizza pepe rendelés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polopokol.blog.hu/api/trackback/id/tr7806824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása