Pólópokol

A blogot hárman írjuk, és mindannyian máshogy értelmezzük, és így mindannyian másról és másképp írunk benne. Ez a blog éppúgy nem szól semmiről, ahogy mindenről.

Szponzor

Utolsó kommentek

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • december17: @Erzsébet Czebe Tóth: Senki nem mondta, hogy növényeket sem lehet enni. De ha már itt tartunk, a h... (2017.03.11. 13:33) Lobotómia
  • december17: Azért a mai orvostudomány még mindig igen vicces történet. 200 év múlva - ha addig még nem irtjuk ... (2017.03.11. 13:31) Lobotómia
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • The fool: ...ès , ha ráfogják, hogy "agyi Heine - Medines"?:-) (2018.01.19. 04:08) Lobotómia
  • The fool: @Pólópokol - David: Nem mernek. :-) A nagy tesò mindent lát! (Ezt mindenki tudja, sőt be is vallot... (2018.01.19. 04:04) Honnan van a pénz?
  • The fool: Bárkivel megeshet. Soha ne mondd, hogy soha! Tènyleg láttam már olyat, aki korábban sikeresnek szá... (2018.01.19. 03:53) Mocskos hajléktalanok
  • Albert György (törölt): buzi volt (2014.10.23. 15:15) Egy összetört zseni
  • Francekellregisztralni: Irjal meg sok ilyet! Megint bekonnyeztem rajta, pedig nem most olvastam eloszor:) (2013.05.23. 17:37) Szép az ami érdek nélkül tetszik? Nem.

Vallomás a sorok között

Pólópokol - David 2009.12.11. 15:11

A nol.hu-n a roma sorozatgyilkosság egyik gyanúsítottjával jelent meg interjú. A Nol újságírójának kérdéseire az internetes fórumokon csak csontrabló néven ismert Cs. István a börtönből az ügyvédjén keresztül válaszolt.

Van a cikkben pár érdekes rész.

"– A rendőrség azzal gyanúsítja, hogy ön vezette azt a gépkocsit, amivel Tiszalökre mentek, a gyilkosság helyszínére. Járt Tiszalök közelében, és ha igen, mit keresett ott?
– Ezt a gyanút közölték velem, nincs mit mondanom erre egyelőre. Bármit válaszolnék ugyanis rá, azzal mintegy elismerném, hogy ott jártam. Tehát még most, hogy nem tárták elém az erre vonatkozó bizonyítékokat, nincs mit mondanom erre."

Számomra ez a válasz egy egyértelmű igent jelent.

"– Felmerült az is, hogy ön informálta a rendőrséget, illetve dobta fel társait. (...)
– Ha én lettem volna az informátor, más szerepet kaptam volna az ügyben."

Honnan tudja, hogy milyen szerepet kapott volna az ügyben? Egyáltalán mi az, hogy más szerepet? 

"– Járt Olaszliszkán, amikor a gój motorosok megemlékezéseket tartottak a meggyilkolt tanár emlékművénél? Mi volt a véleménye a lincselésről? Téma volt ez a baráti körben? (...)
– Nem voltam soha Olaszliszkán, a brutális bűncselekményt elítélem, mint minden jóérzésű ember, bőrszínre tekintet nélkül. Hogy társaim lennének a „cigányvadászok”, azt nem nagyon hiszem... Baráti társaságban nem volt téma Liszka. Én nem gondolom, hogy ez lett volna a romagyilkosságok kiváltó oka."

El lehet ezt képzelni, hogy baráti társaságban nem volt téma Olaszliszka? Hogy valaki Gój Motoros, azaz egy olyan szervezetnek az aktív tagja, akik tartottak Olaszliszkán megemlékezést, és ez az ember még csak nem is beszélgetett az olaszliszkai lincselésről a barátaival? Jó, persze ennek a roma sorozatgyilkossághoz semmi köze sem kell, hogy legyen, hiszen én is beszélgettem a barátaimmal Olaszliszkáról, és nem öltem meg senkit sem. De miért kell azt mondani, hogy nem volt téma Liszka? 

"– Ha a szakvélemények önre nézve kedvezőtlenek lesznek, tesz vallomást?
– Minden attól függ, hogy bizonyítékot tárnak-e elénk."

Nem tudom, én ezzel úgy vagyok, hogy ha valamit nem követtem el, akkor nem a bizonyítékok fogják meghatározni, hogy vallomást teszek-e, vagy sem. Persze semmi közöm hozzá, hogy akar-e vallomást tenni, csak jelzem, hogy az ilyen válaszok szerintem erősítik irányába a gyanút.

Címkék: cigány gyilkosság rasszista tatárszentgyörgy galgagyörk piricse tiszalök kisléta

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polopokol.blog.hu/api/trackback/id/tr671590487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása